گیتار دخترک
مطالب گوناگون.وب مرجع
مضوعات و مطالب گوناگون به جای اینکه وب های زیادی را جستجو کنید به این وب مراجعه کنید.

 

سیه چشم و میان اندام کمی با من مدارا کن
بیا در خاطرات من شبی عزم بخارا کن
نوای ساز تو هر شب مرا مدهوش میسازد
صدای تار گیتارت هزاران گوش میسازد
تو ای ساقی بزن گیتار که من دیوانه و مستم
به عشق صوت گیتارت همه شب منتظر هستم
هزاران راز میخوانم من از گیتارت ای ساقی
تو گیتارت فزون خواهی مرا هرگز نمیخواهی
خداحافظ که دیگر من برون رفتم ز فکر تو
بزن اهنگ هجران را که من رفتم به ذکر تو
من میروم با یک سبد پر از آرزوهای رنگارنگ و تو را با رویاهای کودکانه ات رها میکنم تا با عروسکهایت بازی کنی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:42 :: توسط : هیچکس

درباره وبلاگ
اشعار و مطالب ادبی
پيوندها


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 29488
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1